czwartek, 10 maja 2012

Oglądaj online

Ja to mam szczęście Odcinek 19 online
Joanna i Jerzy kłócą się o podział obowiązków. Jerzy wpada na pomysł, żeby zatrudnić pomoc domową. Joanna nie jest zachwycona. Kiedy jednak podejmuje temat i zatrudnia do pomocy przystojnego prasowacza, Jerzy szybko wycofuje się z pomysłu. Chcąc pomóc sąsiadce Joanna zgodziła się zająć jej dzieckiem. Niemowlaka bardzo trudno uspokoić. Przypadkiem jednak Marcin odkrywa na to dość niekonwencjonalny sposób. Jerzy wraca do domu i zastaje... komornika. Niezapłacony mandat i odsetki mszczą się na nim po latach. Rodzina wspólnie postanawia ratować swój dobytek. Tadeusz znalazł sobie pracę: testera nowych leków. W kontrakcie zawarte jest, że musi być pod stałą opieką, postanawia więc przeprowadzić się do Polaków...

Ja to mam szczęście Odcinek 20 online
Zosia ma niewidzialną przyjaciółkę. Cała rodzina kombinuje, jak delikatnie pozbyć się Frani, jednocześnie nie denerwując Zosi. Stefan, były mąż Joanny, w ramach alimentów przynosi glinianą rzeźbę. Joanna jednak nadal żąda pieniędzy, Stefan urządza więc aukcję „staroci”. W domu Polaków nagle zjawia się nastoletnia córka Tadeusza. Nieoczekiwana informacja o potomstwie budzi w Tadeuszu silne uczucia „tacierzyńskie”. Zbliża się Dzień Ojca. Joanna zakazuje dzieciom robienia badziewnych prezentów. Niestety, budżet nie idzie w parze z nowymi zakazami. Joanna i Jerzy jadą na wakacje. Mieszkanie, mimo obaw, zostawiają pod opieką Tadeusza. Jak się szybko okazuje, ich obawy były słuszne...



Na dobre i na złe | M jak miłość | Plotkara / Gossip Girl | Komisarz Alex | Pamiętniki Wampirów / The Vampire Diaries | 90210 | Ja to mam szczęście

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz